Zastanawiasz się nad rentowną inwestycją? Poszukujesz atrakcyjnego zysku?


Wypełnij formularz - skontaktujemy się

z Tobą:

Administratorem Twoich danych osobowych jest Marta Szymczak prowadząca działalność gospodarczą wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod firmą: Brown Sugar Esthetical Marta Szymczak. Informacje na temat tego, w jaki sposób przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu umożliwienia Ci skorzystania z naszej promocji oraz przesyłania drogą mailową oraz telefoniczną treści marketingowych (w razie wyrażenia poniżej zgody) znajdziesz w naszej Polityce Prywatności, odpowiednio w pkt II ppkt 1 oraz pkt II ppkt 2. Prosimy o zapoznanie się z treścią zawartych tam informacji. Potwierdzam zapoznanie się z Regulamin Promocji DepilConcept Polska


Zysk 120% rocznie!*

10% miesięcznie!

Zainwestuj na rentownym rynku beauty!

* Średni zysk przy kwocie inwestycji 160 000 tys. zł oraz miesięcznych obrotach salonu wysokości 60 tys. zł

Zarabiaj na perspektywicznym rynku usług beauty w Polsce! Zyskaj 10% miesięcznie od kwoty inwestycji!

Stwórz Twój zyskowny portfel inwestycyjny

z rentownym rynkiem beauty!

Lokaty bankowe

W lipcu br. Polacy zainwestowali w lokaty bankowe mniej niż 17 mld zł

Mocny wzrost cen mieszkań i spadek popytu na wynajem sprawił, że rentowność inwestycji w mieszkania zrównała się z inflacją

Rynek najmu

Choć w 2020 r. mieliśmy kryzys gospodarczy, to był to jednocześnie świetny rok do inwestowania.

Akcje

Wartość rynku usług hair&beauty w Polsce szacuje się na blisko 60 mld zł.

Rynek Beauty


Przeczytaj poniżej więcej na temat inwestycji

Lokaty bankowe? Zysk 0,13%!

W lipcu br. Polacy zainwestowali w lokaty bankowe mniej niż 17 mld zł, czyli 1/3 mniej niż rok wcześniej, a także prawie 3 razy mniej niż w lipcu 2019 roku. Za spadkiem popularności lokat stoją dwa czynniki - wzmożona inflacja i bardzo niskie oprocentowanie. Z wyliczeń wynika, że przeciętny roczny depozyt zakładany w lipcu 2021 roku oprocentowany jest na zaledwie 0,13 proc. w skali roku, co oznacza, że powierzając bankowi na rok kwotę 10 tys. zł otrzymamy zaledwie 13 zł odsetek, a po odliczeniu podatku, zostanie nam zaledwie 10-11 zł.

Wynajem na rynku nieruchomości? Zysk do 4,8 %

Mocny wzrost cen mieszkań i spadek popytu na wynajem sprawił, że rentowność inwestycji w mieszkania zrównała się z inflacją - wynika z analizy firmy Emmerson Evaluation.


Na początku pandemii wielu właścicieli mieszkań nie decydowało się na obniżki czynszów najmu obserwując dalszy rozwój sytuacji. Dopiero po kilku miesiącach wzrostu liczby pustostanów, nastąpiła reakcja rynku w postaci obniżenia stawek. W analizowanych przez nas miastach największe spadki odnotowano na rynku krakowskim - średnio o 9,6 proc. oraz w Warszawie i Łodzi, gdzie obniżki sięgały 9,5% rok do roku. Najmniejszym wahaniom uległy stawki w Poznaniu, gdzie w ciągu 2020 roku ceny wynajmu spadły średnio o 5,7 proc.


Według raportu „Evaluer Index 2021” w rankingu najwyższych stawek czynszów w Polsce króluje stolica. W Warszawie najwięcej ofert autorzy raportu odnotowali na Śródmieściu, Mokotowie i Woli. Od lat najdroższą dzielnicą pozostaje Śródmieście z medianami stawek czynszów od 1 750 zł/m-c dla mieszkań 1-pokojowych do 3300 zł/m-c dla mieszkań 3-pokojowych.





W ubiegłym roku średnie stopy zwrotu z inwestycji w mieszkanie na wynajem kształtowały się w przedziale 3-4,8 proc. Jej wysokość eksperci Emmerson Evaluation wyliczyli jako relację rocznego dochodu możliwego do uzyskania z wynajmu do ceny transakcyjnej mieszkania oraz jego wykończenia bądź remontu. Przyjęty model uwzględnia zryczałtowany podatek od przychodów z wynajmu w wysokości 8,5 proc. oraz straty w dochodach związane z 2-miesięcznym okresem przeznaczonym na poszukiwanie najemcy.Najwyższą rentowność uzyskiwano z wynajmu mieszkań w Łodzi i we Wrocławiu. Było to odpowiednio 4,8 proc. i 4,7 proc. w przypadku mieszkań 1-pokojowych oraz 4,6 proc. i 4 proc. dla 2-pokojowych. Najmniej rentowne okazały się największe, 3-pokojowe mieszkania (4 proc. dla Łodzi i 3,8 proc. dla Wrocławia). Na rynku trójmiejskim jedne z najwyższych stóp zwrotu osiągały mieszkania położone w Sopocie (od 4,1 proc. dla mieszkań 3-pokojowych do 4,5 proc. dla kawalerek), a najniższe w Gdyni (od 3,6 proc. do 4,4 proc.).


Najniższy wskaźnik rentowności wynajmu spośród największych miast odnotowano w Warszawie i Krakowie. W stolicy mieścił się w przedziale od 3,4 proc. (dla mieszkań 3-pokojowych) do 4 proc. (dla mieszkań 1-pokojowych). Wskaźniki dla Krakowa były nieco niższe i wynosiły odpowiednio 3,3 proc. i 4 proc. Zdaniem ekspertów Emmerson Evaluation, spadek rentowności w wymienionych miastach spowodowany był przede wszystkim zwiększeniem podaży, która została zasilona mieszkaniami przeznaczonymi wcześniej na wynajem krótkoterminowy.


Warto zwrócić uwagę, że wzmożoną aktywność na rynku najmu instytucjonalnego (PRS - Private Rented Sector) - najem instytucjonalny będzie rósł dynamicznie, ale startuje z bardzo niskiej bazy i potrzeba będzie lat, aby stanowił konkurencję dla obecnie dominującego wynajmu indywidualnego.



Inwestycje na GPW? Zysk o wysokim ryzyku



Choć w 2020 r. mieliśmy kryzys gospodarczy, to był to jednocześnie świetny rok do inwestowania. Na giełdzie można było zarobić krocie - najlepsza spółka dała zarobić astronomiczne 4141 proc., a choćby na akcjach Allegro można było zarobić ponad 50 proc. w jeden dzień. Przeciętny fundusz akcji polskich przyniósł ponad 20 proc. zysku, obligacyjny ponad 6 proc. Z kolei na rynku mieszkaniowym załamał się wieloletni trend wzrostowy.


Inwestycja w akcje wiąże się jednak z dużym ryzykiem (istnieje możliwość straty części lub całości zainwestowanego kapitału) – czego przykładem mogą być spółki, które wykazują największe zainteresowanie inwestorów np.: z branży gier komputerowych.


Inwestycja na rynku beauty? Średni zysk roczny 120%!

Rynek jest odporny na kryzysy – zawdzięcza to m.in.: „efektowi szminki” – jest to teoria zaproponowana przez profesor Juliet Schor w 1999 roku w jej książce pt. "The Over-Spent American". Schor wysunęła hipotezę, że gdy nadchodzą gorsze czasy, konsumenci i tak nadal kupują kosmetyki - to taki mały luksus, który dobrze wpływa na ich emocjonalność. Przekłada się to zdecydowanie również za zabiegi kosmetyczne do których zaliczana jest m.in.: trwała depilacja czy fotoodmładzanie.



Perspektywiczny rynek beauty w Polsce:





  • W trakcie pojedynczej wizyty w salonie hair & beauty kobiety wydają średnio 148 złotych. Mężczyźni prawie o połowę mniej!
  • W 2017 roku z usług salonów piękności skorzystało niemal 2 razy więcej mężczyzn niż w 2010.
  • 41% salonów w tej branży działa powyżej 5 lat i ma ugruntowaną pozycję.
  • 63% salonów w Polsce to firmy zatrudniające od 1 do 5 pracowników.
  • 41% salonów obsługuje w ciągu miesiąca ponad 200 klientów (około 7 klientów dziennie).
  • 85% salonów w Polsce prowadzi sprzedaż produktów komplementarnych i udostępnia swoim klientom profesjonalne kosmetyki do pielęgnacji domowej.
  • 93,66% poza szeroką ofertą usług kosmetycznych i fryzjerskich, prowadzi sprzedaż bonów podarunkowych.
  • 50% placówek oferuje programy lojalnościowe.

Rynek jest odporny na kryzysy – zawdzięcza to m.in.: „efektowi szminki” – jest to teoria zaproponowana przez profesor Juliet Schor w 1999 roku w jej książce pt. "The Over-Spent American". Schor wysunęła hipotezę, że gdy nadchodzą gorsze czasy, konsumenci i tak nadal kupują kosmetyki - to taki mały luksus, który dobrze wpływa na ich emocjonalność. Przekłada się to zdecydowanie również za zabiegi kosmetyczne do których zaliczana jest m.in.: trwała depilacja czy fotoodmładzanie.


Duże znaczenie w prowadzeniu biznesu beauty, w czasie kryzysu ma to, czy nasz gabinet należy do dużej sieci, znanej i rozpoznawalnej marki. W sieci każdy inwestor ma większą stabilność biznesu oraz zaplanowane i wdrażane rozwiązania marketingowe i operacyjne, których efektem ma być ochrona prowadzonego biznesu, przy zachowaniu jak największej możliwej rentowności.





Rekomendowaną inwestycją jest otwarcie salonu DepilConcept w ramach systemu franczyzowego. Inwestor otrzymuje kompleksowe wsparcie w prowadzaniu biznesu przez managera salonu oraz marketingowe w celu realizacji celów sprzedażowych wpływających na rentowność biznesu. Więcej informacji poniżej:

  • Wartość rynku usług hair&beauty w Polsce szacuje się na blisko 60 mld zł.
  • Działa na nim ponad 130 tysięcy salonów urody: fryzjerów, kosmetyczek, ale też salonów odnowy biologicznej, masażu i tatuażu.
  • Salony zatrudniają 300 tys. osób!
  • Rynek charakteryzuje się dużym rozdrobnieniem. •Zazwyczaj są to małe firmy - Od 1 do 10 pracowników.
  • 115 złotych średnio wydają Polacy w trakcie jednorazowej wizyty w salonie hair & beauty - mieszkańcy Warszawy aż 173 złote.

Biznes odporny na pandemię!

Wzrost sprzedaży w lipcu o 43% r/r!

*Dane za lipiec 2021

Biznes trwałej depilacji jest odporny na kryzys związany z falami pandemii Covid-19. Potwierdzeniem są wyniki 56 salonów w ramach sieci DepilConcept, gdzie średnie wyników sprzedaży po czasowym lockdownie prezentują gwałtowny wzrost zainteresowania usługami. Dowodem są wyniki w maju i czerwcu 2020 oraz 2021 roku - szybkie odbicie przychodów oraz przekroczenie średniej z lat poprzednich - NOWE REKORDY!


Dodatkowo w kwietniu 2020 była zrealizowana z sukcesem centralna akcja wsparcia gabinetów #WspieramMójSzpital w ramach której zakupiono pakiety zabiegów na ponad 85 000 zł!


W lipcu 2021 roku nastąpił wzrost o 43% w stosunku do 2020 roku, w sierpniu wzrost o 33%!


Krzywa trendu wskazuje, że w kolejnych miesiącach powinny być pobite kolejne rekordy sprzedaży!


Dodatkowo wyniki potwierdzają BRAK SEZONOWOŚCI BIZNESU w osiąganiu zaplanowanych zysków! Duży wpływ mają tu działania marketingowe realizowane przez franczyzodawcę dla franczyzobiorców w sezonie letnim.

Dlaczego warto zainwestować we franczyzę DepilConcept?!

  • Średni miesięczny zysk to 16 000 zł!
  • Szybki zwrot z inwestycji
  • 10 lat doświadczenia na rynku!
  • Największa sieć trwałej depilacji w Polsce - 56 salonów w całym kraju!
  • Rosnący potencjał rynku.
  • Biznes odporny na pandemię.

  • Sprawdzony koncept biznesowy.
  • Unikalne know-how.
  • Stałe wsparcie w prowadzeniu salonu oraz lokalnym marketingu.
  • Szkolenia, konferencje i analizy.
  • Nie wymagamy znajomości branży kosmetycznej!
  • Wyłączność na danym obszarze.

Wybierz odpowiedni PLAN INWESTYCJI dla Ciebie!

DepilBiznes RENTAL


59 700 zł netto

opcja z urządzeniem SHR w najmie (lub leasing)


+ Adaptacja lokalu: od 5 do 30 tys. złotych, w zależności o stanu lokalu.


Opłaty miesięczne

miesięczna opłata franczyzowa: 1 tys. zł netto,

miesięczna opłata marketingowa: 1 tys. zł netto.

DepilBiznes STANDARD


99 700 zł netto

opcja z 1 urządzeniem SHR


+ Adaptacja lokalu: od 5 do 30 tys. złotych, w zależności o stanu lokalu.


Opłaty miesięczne

miesięczna opłata franczyzowa: 1 tys. zł netto,

miesięczna opłata marketingowa: 1 tys. zł netto.

DepilBiznes DYNAMIC


129 700 zł netto

opcja z 2 urządzeniami SHR.


+ Adaptacja lokalu: od 5 do 30 tys. złotych, w zależności o stanu lokalu.


Opłaty miesięczne

miesięczna opłata franczyzowa: 1 tys. zł netto,

miesięczna opłata marketingowa: 1 tys. zł netto.

Nagroda BusinessWomen Awards 2021!

Lider franczyzy dla kobiet

w branży kosmetycznej

Wybrane OPINIE franczyzobiorców DepilConcept:

Martyna Błaszczyk

franczyzobiorczyni dwóch salonów w Szczecinie.


Marzenie Martyny Błaszczyk ziściło sięw połowie marca 2018 roku – w lewobrzeż-nej części Szczecina ruszył jej własny gabi-net Depil Concept. Biznes franczyzobior-czyni rozwijał się na tyle dobrze, że już poczterech miesiącach zaczęła myśleć o uru-chomieniu kolejnego gabinetu w Szczeci-nie. Przygotowania do otwarcia trwały kilkamiesięcy. W grudniu 2019 roku podpisaładrugą umowę licencyjną z DepilConcept

Agnieszka Koziarska-Wilkowiecka

franczyzobiorczyni salonu w Tomaszowie i Piotrkowie.


Gabinet w Tomaszowie ruszył w drugiej połowie kwietnia tego roku. Agnieszka Koziarska-Wilkowiecka nie korzystała z leasingu, więc całkowity koszt inwestycji zamknął się w kwocie ok. 150 tys. zł. Franczyzobiorczyni zatrudnia dziś dwie kosmetyczki oraz menedżerkę salonu (sama jeszcze pracuje na etacie w innej firmie). Mówi, że po kilku pierwszych miesiącach jest zadowolona z biznesu.

Agnieszka Niedbała

franczyzobiorczyni od 10 lat salonu na Woli w Warszawie.


Specjalizacja jest naszym atutem, odróżnia nas od lokalnej konkurencji. Większość gabinetów kosmetycznych zajmuje się wszystkim po trochu, co oznacza, że żadna z tych dziedzin najczęściej nie jest na najwyższym poziomie. My mamy tylko depilację, ale jesteśmy w tym najlepsi

Średni miesięczny przychód salonu to 59 935 zł!* Najlepszy wynik i rekord sieci 160 157 zł!*

*Dane za sierpień 2021

Jak wygląda droga do franczyzobiorcy

salonu DepilConcept?

Czas trwania procesu rekrutacji i przygotowania do wejścia do systemu jest uzależniony od zaangażowania oraz dostępności kandydata. Zazwyczaj zajmuje to od około 2-3 miesięcy. Przed otwarciem salonu franczyzobiorca z pracownikami przechodzi tygodniowe szkolenie wstępne w centrali firmy w Piasecznie pod Warszawą. Poniżej prezentujemy przebieg procesu:


ETAP 1 > POZNAJMY SIĘ (Już na tym etapie jesteś!)


1. Wypełnienie formularza - Wypełnij formularz (znajdziesz go tutaj) w którym wyjaśnisz dlaczego ubiegasz się o franczyzę DepilConcept, jaka lokalizacja Ciebie interesuje oraz możesz napisać pytania, które pomogą Ci przybliżyć dochodowy biznes DepilConcept.


2. Mail informacyjny – Broszura Informacyjna Po wypełnieniu formularza otrzymasz od nas Broszurę Informacyjną na temat działania sieci DepilConcept w Polsce. Od teraz możesz bezpośrednio kontaktować się z Twoim opiekunem: telefonicznie lub mailowo.


3. Kontakt z Działem Franczyzy Po wysłaniu do Ciebie maila skontaktujemy się z Tobą w celu rozmowy na temat możliwości otwarcie w danej lokalizacji salonu DepilConcept, możliwości finansowania inwestycji oraz odpowiemy na każde pytanie dotyczące współpracy.


4. Oferta – Plan inwestycji oraz sprzedaży Po rozmowie telefonicznej prześlemy Tobie m.in.: Plan Inwestycji oraz sprzedaży – dzięki temu będzie możliwe dokładne oszacowanie zyskowności planowanej inwestycji oraz możliwość wyboru konkretnej lokalizacji.


5. Spotkanie w Centrali firmy. Jeżeli Twoja kandydatura spełni nasze oczekiwania oraz nasz pomysł na biznes będzie tym czego oczekujesz zaprosimy Ciebie na spotkanie do centrali firmy w Piasecznie w celu omówienia szczegółów współpracy oraz Umowy.



ETAP 2 > UMOWA I PRZYGOTOWANIE SALONU DO OTWARCIA


1. Podpisanie Umowy to najbardziej wyczekiwany moment – podpisanie Umowy Franczyzy. Po tym czasie dedykowany opiekun z Działu Wsparcia rozpoczyna prace nad wspólnym wyborem lokalizacji salonu w danym mieście, projektem aranżacji salonu i remontem, rekrutacją pracowników oraz rozpoczęciem lokalnych działań marketingowych.

ETAP 3 > OTWARCIE SALONU


1. Tygodniowe szkolenie wstępne Przed otwarciem gabinetu konieczne będzie odbycie tygodniowego szkolenia wstępnego z zespołem w centrali firmy.


2. Kontakt telefoniczny z Klientami na START! Po powrocie ze szkolenia pierwszym zadaniem będzie zaproszenie zainteresowanych Klientów na konsultację i pierwszy zabieg trwałej depilacji. Otrzymujesz już bazę klientów pozyskaną z prowadzonej kampanii reklamowej oraz pracujesz już w dedykowanym systemie CRM.


3. Uroczyste otwarcie salonu, w wyjątkowej oprawie. Wizyty pierwszych klientów – pierwsze konsultacje, pierwsze zabiegi. W ramach wsparcia operacyjnego działania salonu na 1-2 dni z centrali firmy są dedykowani opiekunowie.


4. Szkolenia, analizy i raporty. Po otwarciu salonu będziesz zapraszany na comiesięczne analizy wyników, szkolenia sprzedażowe i marketingowe oraz na spotkania dedykowane dla całej sieci w Polsce franczyzobiorców, managerów oraz pracowników salonów – dzięki temu podczas współpracy będzie możliwość ciągłego podnoszenia kompetencji oraz zdobywania nowej wiedzy z zakresu kosmetyki oraz prowadzenia biznesu.

Nasz model biznesowy opiera się na trzech solidnych filarach marki

Precyzja i szybkość

DepilConcept oferuje wyłącznie zabiegi depilacji i fototerapii. Tak wąska specjalizacja oraz profesjonalna obsługa to gwarancja precyzji i szybkości świadczonych usług.

Jakość i przystępna cena

Wysoką jakość usług zapewniają nowoczesne urządzenia, kosmetyki oraz profesjonalizm pracowników, dzięki temu DepilConcept oferuje najatrakcyjniejszą na rynku relację pomiędzy ceną, jakością i zakresem usług.

Rentowność

Biznes musi przynosić zyski, dlatego koncepcja biznesowa DepilConcept została tak opracowana, aby umożliwić osiągnięcie rentowności już od pierwszego miesiąca działalności.

Podstawą modelu jest synergia DepilConcept z franczyzobiorcami w dążeniu do wspólnego sukcesu oraz wyznaczonych celów.

Kompleksowe wsparcie w biznesie

Siłą systemu DepilConcept jest kompleksowe wsparcie oraz bliska współpraca w celu osiągniecia zysku już w pierwszym miesiącu działania salonu. Pomagamy w wyborze najlepszego lokalu, przygotowujemy projekt oraz dostarczamy konieczne wyposażenie wnętrza. Zapewniamy profesjonalne szkolenia teoretyczne i praktyczne dla franczyzobiorców, managerów oraz pracowników (kosmetyczek i kosmetolożek) przez cały okres współpracy. Z chęcią dzielimy się naszą wiedzą i doświadczeniem. Ważnym elementem jest wsparcie operacyjne w rekrutacji pracowników, funkcjonowaniu gabinetu - w zakresie sprzedaży oraz obsługi klienta na najwyższym poziomie. Dedykowany dział marketingu realizuje strategie i plan marketingowy dla marki oraz prowadzi skuteczne kampanie reklamowe w celu pozyskania nowych Klientów dla gabinetów, wykorzystując przy tym nowoczesne technologie i narzędzia zwiększające efektywność realizowanych działań. Wspieramy franczyzobiorców w lokalnych działaniach marketingowych. Dysonujemy również sprawdzoną technologią urządzeń do trwałej depilacji i własnym serwisem – jest to gwarancją ciągłości prowadzenia biznesu np.: urządzenia zastępcze na czas napraw. Razem dbamy o wysoką jakość obsługi i usług.

Poprzez regularne i profesjonalne szkolenia teoretyczne oraz praktyczne stale dbamy o najwyższą jakość usług trwałej depilacji w salonach DepilConcept. Niezależnie od tego, w którym salonie wykonasz zabieg standard będzie zawsze ten sam – najwyższy. Realizujemy stały monitoring zabiegów w gabinetach oraz badamy i analizujemy jakość obsługi w celu wdrażania nowych standardów.


Angażujemy franczyzobiorców w tworzenie nowych rozwiązań. Aktywnie biorą oni udział w pracach nad komunikacją marki, oferowanymi usługami, obsługą klienta oraz wdrażaniu nowych rozwiązań operacyjnych ułatwiających pracę salonu. Franczyzobiorcy aktywnie wspierają ogólnopolskie programy i akcje specjalne mające na celu wsparcie potrzebującym m.in.: „Piękna, bo zdrowa” – wsparcie profilaktyki onkologicznej kobiet, „Wspieram Mój Szpital” – wsparcie szpitali w okresie pandemii, „Pomagamy Włochaczom” – wsparcie schronisk dla zwierząt. Razem możemy więcej!


Dołącz do nas! Zapraszamy na pokład!

Dołącz do największej sieci salonów trwałej depilacji w Polsce!

Wróć do góry