Zastanawiasz się nad rentowną inwestycją w 2025 roku? Poszukujesz atrakcyjnego zysku?


Wypełnij formularz - skontaktujemy się

z Tobą:

Administratorem Twoich danych osobowych jest Marta Szymczak prowadząca działalność gospodarczą wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod firmą: Brown Sugar Esthetical Marta Szymczak. Informacje na temat tego, w jaki sposób przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu umożliwienia Ci skorzystania z naszej promocji oraz przesyłania drogą mailową oraz telefoniczną treści marketingowych (w razie wyrażenia poniżej zgody) znajdziesz w naszej Polityce Prywatności, odpowiednio w pkt II ppkt 1 oraz pkt II ppkt 2. Prosimy o zapoznanie się z treścią zawartych tam informacji. Potwierdzam zapoznanie się z Regulamin Promocji DepilConcept Polska
<br/>
<br/>

Zarabiaj razem z nami.


Zainwestuj na rentownym rynku beauty w 2025 roku!

Zarabiaj na perspektywicznym rynku usług beauty w Polsce!

Zwrot z inwestycji do 12 miesięcy!

Stwórz Twój zyskowny portfel inwestycyjny

z rentownym rynkiem beauty!

Lokaty bankowe

W lipcu br. oporcentowanie sięgneło do 7% w sakli roku przy spełnieniu okreslonych warunków.

Przeciętna opłacalność inwestycji w mieszkanie to wciąż 4,5% netto.

Rynek najmu

Odnotowywana słabość polskiego parkietu i wskazania na trwanie rynku niedźwiedzia.

Akcje

Wartość rynku usług hair&beauty w Polsce szacuje się na blisko 60 mld zł.

DepilConcept to 2% rynku beauty w Polsce w 2022 r.

Rynek Beauty


Przeczytaj poniżej więcej na temat inwestycji

Piękno w cenie w 2023 roku! Zaplanuj 2024!

Usługi beauty to segment rynku, który z roku na rok rośnie. Kamil Miciałkiewicz, menedżer ds. rozwoju sieci DepilConcept Polska, mówi, że Polki dbają o siebie i nie oszczędzają na urodzie, co potwierdzają wyniki firmy. – Gabinety trwałej depilacji to typ działalności, w której dzięki relacjom i profesjonalnym usługom franczyzobiorca może zbudować stabilny biznes oparty o lojalność klientek. Jest to możliwe, tym bardziej że zabiegi trwałej depilacji stały się usługami czysto higienicznymi, zaś gładka skóra wymaga dbania oraz powtarzania zabiegów. Jest więc powtarzalna i buduje lojalność – wyjaśnia Kamil Miciałkiewicz. […]


Dzięki temu trendowi firma od kilku lat odnotowuje wzrosty sprzedaży usług trwałej depilacji. Menedżer dodaje, że w kwietniu tego roku padł kolejny sprzedażowy rekord w jednym z salonów franczyzowych – 234 000 zł. – Średnia miesięczna sprzedaż w naszych gabinetach wzrosła o 36 proc. w stosunku do poprzedniego roku. Bardzo dobrych wyników spodziewamy się również za ostatnie miesiące 2022 roku. […]


Dobre wyniki sprzedażowe gabinetów przekładają się na rosnące zainteresowanie franczyzą marki.


W tym roku firma uruchomiła 23 nowych gabinetów licencyjnych, w przygotowaniu jest 20 kolejnych.


Przyszły rok DepilConcept zamierza zamknąć z liczbą 130 salonów kosmetycznych.

Lokaty bankowe? Zysk do 6,5 %!

Z miesiąca na miesiąc obserwujemy wzrost oprocentowania lokat bankowych. Mając jednak na uwadze skokowy wzrost inflacji oraz podatek Belki na ten moment depozyty te nie pozwalają raczej cieszyć się zawrotną stopą zwrotu zapewniającą rzeczywisty zysk.


W tej sytuacji warto szukać depozytów pozwalających w jak największym stopniu niwelować negatywny efekt rosnących cen.


W lipcowym rankingach osiągnęliśmy 7% oprocentowanie w niektórych kategoriach, a przed końcem miesiąca spodziewamy się jeszcze lepszych ofert.

Wynajem na rynku nieruchomości? Zysk do 7,4 %


Średnia rentowność brutto w I kw. 2023 r., w przypadku zakupu bez udziału kredytu i przy pełnym obłożeniu, wyniosła dla małych mieszkań 7,4%, dla średnich 6,8%, a dla dużych na 6,1%.


Przy doliczeniu dodatkowych kosztów takich jak prowizja pośrednika (3%), PCC (2%) przy założeniu, że kupujemy z rynku wtórnego, taksa notarialna i wypisy, odświeżenie po zakupie, meble, cykliczne nakłady na odświeżenie i drobne naprawy, ubezpieczenie nieruchomości, podatek ryczałtowy (8,5%), przeciętna rentowność 30-metrowego mieszkania wyniesie 5,9% netto. Dla 50-metrowego mieszkania będzie 5,5% netto, a dla 70-metrowego 4,9% netto.


Są to odpowiedniki lokaty bankowej z oprocentowaniem odpowiednio 7,3%, 6,8% i 6,1%.



Należy też dodać, że jeśli spadki stawek najmu będą kontynuowane w kolejnych miesiącach lub jeśli ceny mieszkań zaczną rosnąc, to rentowność tego rodzaju inwestycji będzie spadała.

Inwestycje na GPW? Zysk o wysokim ryzyku

WIG20 od zawsze budzi największe emocje wśród inwestorów. Notowania spółek WIG20 były tak dramatyczne, że emocje wzięły górę. Wielu inwestorów zaczęło określać WIG20 jako najgorszy indeks na świecie. Rzut oka na wykresy z lat 2008-2022 wydaje się potwierdzać tę opinię – zamiast trendu bocznego, mamy do czynienia z coraz niższymi dołkami WIG20, które oznaczają realne straty dla uczestników rynku akcji. Przyszłe notowania spółek WIG20 rysują się zatem w dość ciemnych barwach. Jeśli trend nie ulegnie odwróceniu (np. na skutek zmiany sytuacji geopolitycznej i ujarzmienia inflacji), dzisiejsza niepewność inwestorów wydaje się mieć uzasadnienie. Myli się jednak ten, kto próbuje jednoznacznie określić, jak zachowa się giełda akcje WIG20 to jeszcze nie to samo, co akcje pojedynczych firm. Istnieją branże odporne na kryzys, dla których odchylenie standardowe przypomina lekką falę, a nie prawdziwy sztorm znany z całościowego spojrzenia na WIG20.






Inwestycja na rynku beauty?

Zwrot z inwestycji możliwy nawet do 12 miesięcy!*

Rynek jest odporny na kryzysy – zawdzięcza to m.in.: „efektowi szminki” – jest to teoria zaproponowana przez profesor Juliet Schor w 1999 roku w jej książce pt. "The Over-Spent American". Schor wysunęła hipotezę, że gdy nadchodzą gorsze czasy, konsumenci i tak nadal kupują kosmetyki - to taki mały luksus, który dobrze wpływa na ich emocjonalność. Przekłada się to zdecydowanie również za zabiegi kosmetyczne do których zaliczana jest m.in.: trwała depilacja czy fotoodmładzanie.


Sieć franczyzowa DepilConcept to już 2% rynku beauty w Polsce!


Perspektywiczny rynek beauty w Polsce:





  • W trakcie pojedynczej wizyty w salonie hair & beauty kobiety wydają średnio 148 złotych. Mężczyźni prawie o połowę mniej!
  • W 2017 roku z usług salonów piękności skorzystało niemal 2 razy więcej mężczyzn niż w 2010.
  • 41% salonów w tej branży działa powyżej 5 lat i ma ugruntowaną pozycję.
  • 63% salonów w Polsce to firmy zatrudniające od 1 do 5 pracowników.
  • 41% salonów obsługuje w ciągu miesiąca ponad 200 klientów (około 7 klientów dziennie).
  • 85% salonów w Polsce prowadzi sprzedaż produktów komplementarnych i udostępnia swoim klientom profesjonalne kosmetyki do pielęgnacji domowej.
  • 93,66% poza szeroką ofertą usług kosmetycznych i fryzjerskich, prowadzi sprzedaż bonów podarunkowych.
  • 50% placówek oferuje programy lojalnościowe.

Rynek jest odporny na kryzysy – zawdzięcza to m.in.: „efektowi szminki” – jest to teoria zaproponowana przez profesor Juliet Schor w 1999 roku w jej książce pt. "The Over-Spent American". Schor wysunęła hipotezę, że gdy nadchodzą gorsze czasy, konsumenci i tak nadal kupują kosmetyki - to taki mały luksus, który dobrze wpływa na ich emocjonalność. Przekłada się to zdecydowanie również za zabiegi kosmetyczne do których zaliczana jest m.in.: trwała depilacja czy fotoodmładzanie.


Duże znaczenie w prowadzeniu biznesu beauty, w czasie kryzysu ma to, czy nasz gabinet należy do dużej sieci, znanej i rozpoznawalnej marki. W sieci każdy inwestor ma większą stabilność biznesu oraz zaplanowane i wdrażane rozwiązania marketingowe i operacyjne, których efektem ma być ochrona prowadzonego biznesu, przy zachowaniu jak największej możliwej rentowności.





Rekomendowaną inwestycją jest otwarcie salonu DepilConcept w ramach systemu franczyzowego. Inwestor otrzymuje kompleksowe wsparcie w prowadzaniu biznesu przez managera salonu oraz marketingowe w celu realizacji celów sprzedażowych wpływających na rentowność biznesu. Więcej informacji poniżej:

  • Wartość rynku usług hair&beauty w Polsce szacuje się na blisko 60 mld zł.
  • Działa na nim ponad 130 tysięcy salonów urody: fryzjerów, kosmetyczek, ale też salonów odnowy biologicznej, masażu i tatuażu.
  • Salony zatrudniają 300 tys. osób!
  • Rynek charakteryzuje się dużym rozdrobnieniem. Zazwyczaj są to małe firmy - Od 1 do 10 pracowników.
  • 115 złotych średnio wydają Polacy w trakcie jednorazowej wizyty w salonie hair & beauty - mieszkańcy Warszawy aż 173 złote.

Biznes odporny na kryzys!

Wzrost sprzedaży +31% r/r w 2022 roku!

*Dane za 2022 rok

Gładki biznes związany w usługami trwałej depilacji jest odporny na kryzys m.in.: związany z falami pandemii Covid-19 czy wojną na Ukrainie. Potwierdzeniem są wyniki 73 salonów w ramach sieci DepilConcept.Średnia sprzedaży w 2022 wzrosła +31% w stosunku do 2021 roku. W 2023 roku odnotowaliśmy NOWE REKORDY w sieci franczyzowej.


W całej sieci średnia sprzedaży w 2022 roku wyniosła 74 000 zł – są to najlepsze wyniki od 12 lat marki DepilConcept w Polsce! Najlepszy salon osiągnął wynik 335 000 zł (03.2023).


Salony DepilConcept to już 2% rynku beauty w Polsce!Krzywa trendu wskazuje, że 2023 roku powinny być przekroczone aktualne rekordy sprzedaży!


Dodatkowo wyniki potwierdzają BRAK SEZONOWOŚCI BIZNESU w osiąganiu zaplanowanych zysków! Duży wpływ mają tu działania marketingowe realizowane przez franczyzodawcę dla franczyzobiorców.

Dlaczego warto zainwestować we franczyzę DepilConcept w 2024 roku?!

  • Średni miesięczny zysk to 20 000 zł brutto!
  • Szybki zwrot z inwestycji
  • 14 lat doświadczenia na rynku!
  • Największa sieć trwałej depilacji w Polsce.
  • 111 salonów w Polsce! 250 na świecie!
  • Rosnący potencjał rynku.
  • Biznes odporny na kryzys.

  • Sprawdzony koncept biznesowy.
  • Unikalne know-how.
  • Stałe wsparcie w prowadzeniu salonu oraz lokalnym marketingu.
  • Szkolenia, konferencje i analizy.
  • Nie wymagamy znajomości branży kosmetycznej!
  • Wyłączność na danym obszarze.
  • Planowany dynamiczny rozwój w 2024 roku!
Image

Wybierz odpowiedni PLAN INWESTYCJI dla Ciebie!

DepilBiznes RENTAL


129 700 zł netto

opcja z urządzeniem SHR w najmie (lub leasing)


+ Adaptacja lokalu: od 80 do 250 tys. złotych, w zależności o stanu lokalu.


Opłaty miesięczne

miesięczna opłata franczyzowa: 2 tys. zł netto,

miesięczna opłata marketingowa: 2 tys. zł netto.

miesięczna opłata za 2 urządzenie: 1 tys. zł netto.

DepilBiznes STANDARD

Najczęściej wybierany przez franczyzobiorców.


169 700 zł netto

opcja z 1 urządzeniem SHR w zakupie.


+ Adaptacja lokalu: od 80 do 250 tys. złotych, w zależności o stanu lokalu.


Opłaty miesięczne

miesięczna opłata franczyzowa: 2 tys. zł netto, miesięczna opłata marketingowa: 2 tys. zł netto .miesięczna opłata za 2 urządzenie: 1 tys. zł netto.

DepilBiznes DYNAMIC


209 700 zł netto

opcja z 2 urządzeniami SHR w zakupie.


+ Adaptacja lokalu: od 80 do 250 tys. złotych, w zależności o stanu lokalu.


Opłaty miesięczne

miesięczna opłata franczyzowa: 2 tys. zł netto, miesięczna opłata marketingowa: 2 tys. zł netto. miesięczna opłata za 2 urządzenie: 1 tys. zł netto.

Icon

Nagroda BusinessWomen Awards 2021!

Lider franczyzy dla kobiet

w branży kosmetycznej

Wybrane OPINIE franczyzobiorców DepilConcept:

Martyna Błaszczyk

franczyzobiorczyni dwóch salonów w Szczecinie.


Marzenie Martyny Błaszczyk ziściło sięw połowie marca 2018 roku – w lewobrzeż-nej części Szczecina ruszył jej własny gabi-net Depil Concept. Biznes franczyzobior-czyni rozwijał się na tyle dobrze, że już poczterech miesiącach zaczęła myśleć o uru-chomieniu kolejnego gabinetu w Szczeci-nie. Przygotowania do otwarcia trwały kilkamiesięcy. W grudniu 2019 roku podpisaładrugą umowę licencyjną z DepilConcept

Agnieszka Koziarska-Wilkowiecka

franczyzobiorczyni salonu w Tomaszowie i Piotrkowie.


Gabinet w Tomaszowie ruszył w drugiej połowie kwietnia tego roku. Agnieszka Koziarska-Wilkowiecka nie korzystała z leasingu, więc całkowity koszt inwestycji zamknął się w kwocie ok. 150 tys. zł. Franczyzobiorczyni zatrudnia dziś dwie kosmetyczki oraz menedżerkę salonu (sama jeszcze pracuje na etacie w innej firmie). Mówi, że po kilku pierwszych miesiącach jest zadowolona z biznesu.

Agnieszka Niedbała

franczyzobiorczyni od 10 lat salonu na Woli w Warszawie.


Specjalizacja jest naszym atutem, odróżnia nas od lokalnej konkurencji. Większość gabinetów kosmetycznych zajmuje się wszystkim po trochu, co oznacza, że żadna z tych dziedzin najczęściej nie jest na najwyższym poziomie. My mamy tylko depilację, ale jesteśmy w tym najlepsi

Średni miesięczny przychód salonu to 74 000 zł!* Najlepszy wynik i rekord sieci 335 000 zł!**

*Dane za 2022 rok **2023

Jak wygląda droga do franczyzobiorcy

salonu DepilConcept?

Czas trwania procesu rekrutacji i przygotowania do wejścia do systemu jest uzależniony od zaangażowania oraz dostępności kandydata. Zazwyczaj zajmuje to od około 2-3 miesięcy. Przed otwarciem salonu franczyzobiorca z pracownikami przechodzi tygodniowe szkolenie wstępne w centrali firmy w Piasecznie pod Warszawą. Poniżej prezentujemy przebieg procesu:


ETAP 1 > POZNAJMY SIĘ (Już na tym etapie jesteś!)


1. Wypełnienie formularza - Wypełnij formularz (znajdziesz go tutaj) w którym wyjaśnisz dlaczego ubiegasz się o franczyzę DepilConcept, jaka lokalizacja Ciebie interesuje oraz możesz napisać pytania, które pomogą Ci przybliżyć dochodowy biznes DepilConcept.


2. Mail informacyjny – Broszura Informacyjna Po wypełnieniu formularza otrzymasz od nas Broszurę Informacyjną na temat działania sieci DepilConcept w Polsce. Od teraz możesz bezpośrednio kontaktować się z Twoim opiekunem: telefonicznie lub mailowo.


3. Kontakt z Działem Franczyzy Po wysłaniu do Ciebie maila skontaktujemy się z Tobą w celu rozmowy na temat możliwości otwarcie w danej lokalizacji salonu DepilConcept, możliwości finansowania inwestycji oraz odpowiemy na każde pytanie dotyczące współpracy.


4. Oferta – Plan inwestycji oraz sprzedaży Po rozmowie telefonicznej prześlemy Tobie m.in.: Plan Inwestycji oraz sprzedaży – dzięki temu będzie możliwe dokładne oszacowanie zyskowności planowanej inwestycji oraz możliwość wyboru konkretnej lokalizacji.


5. Spotkanie w Centrali firmy. Jeżeli Twoja kandydatura spełni nasze oczekiwania oraz nasz pomysł na biznes będzie tym czego oczekujesz zaprosimy Ciebie na spotkanie do centrali firmy w Piasecznie w celu omówienia szczegółów współpracy oraz Umowy.



ETAP 2 > UMOWA I PRZYGOTOWANIE SALONU DO OTWARCIA


1. Podpisanie Umowy to najbardziej wyczekiwany moment – podpisanie Umowy Franczyzy. Po tym czasie dedykowany opiekun z Działu Wsparcia rozpoczyna prace nad wspólnym wyborem lokalizacji salonu w danym mieście, projektem aranżacji salonu i remontem, rekrutacją pracowników oraz rozpoczęciem lokalnych działań marketingowych.

ETAP 3 > OTWARCIE SALONU


1. Tygodniowe szkolenie wstępne Przed otwarciem gabinetu konieczne będzie odbycie tygodniowego szkolenia wstępnego z zespołem w centrali firmy.


2. Kontakt telefoniczny z Klientami na START! Po powrocie ze szkolenia pierwszym zadaniem będzie zaproszenie zainteresowanych Klientów na konsultację i pierwszy zabieg trwałej depilacji. Otrzymujesz już bazę klientów pozyskaną z prowadzonej kampanii reklamowej oraz pracujesz już w dedykowanym systemie CRM.


3. Uroczyste otwarcie salonu, w wyjątkowej oprawie. Wizyty pierwszych klientów – pierwsze konsultacje, pierwsze zabiegi. W ramach wsparcia operacyjnego działania salonu na 1-2 dni z centrali firmy są dedykowani opiekunowie.


4. Szkolenia, analizy i raporty. Po otwarciu salonu będziesz zapraszany na comiesięczne analizy wyników, szkolenia sprzedażowe i marketingowe oraz na spotkania dedykowane dla całej sieci w Polsce franczyzobiorców, managerów oraz pracowników salonów – dzięki temu podczas współpracy będzie możliwość ciągłego podnoszenia kompetencji oraz zdobywania nowej wiedzy z zakresu kosmetyki oraz prowadzenia biznesu.

Nasz model biznesowy opiera się na trzech solidnych filarach marki

Precyzja i szybkość

DepilConcept oferuje wyłącznie zabiegi depilacji i fototerapii. Tak wąska specjalizacja oraz profesjonalna obsługa to gwarancja precyzji i szybkości świadczonych usług.

Jakość i przystępna cena

Wysoką jakość usług zapewniają nowoczesne urządzenia, kosmetyki oraz profesjonalizm pracowników, dzięki temu DepilConcept oferuje najatrakcyjniejszą na rynku relację pomiędzy ceną, jakością i zakresem usług.

Rentowność

Biznes musi przynosić zyski, dlatego koncepcja biznesowa DepilConcept została tak opracowana, aby umożliwić osiągnięcie rentowności już od pierwszego miesiąca działalności.

Podstawą modelu jest synergia DepilConcept z franczyzobiorcami w dążeniu do wspólnego sukcesu oraz wyznaczonych celów.

Kompleksowe wsparcie w biznesie

Siłą systemu DepilConcept jest kompleksowe wsparcie oraz bliska współpraca w celu osiągniecia zysku już w pierwszym miesiącu działania salonu. Pomagamy w wyborze najlepszego lokalu, przygotowujemy projekt oraz dostarczamy konieczne wyposażenie wnętrza. Zapewniamy profesjonalne szkolenia teoretyczne i praktyczne dla franczyzobiorców, managerów oraz pracowników (kosmetyczek i kosmetolożek) przez cały okres współpracy. Z chęcią dzielimy się naszą wiedzą i doświadczeniem. Ważnym elementem jest wsparcie operacyjne w rekrutacji pracowników, funkcjonowaniu gabinetu - w zakresie sprzedaży oraz obsługi klienta na najwyższym poziomie. Dedykowany dział marketingu realizuje strategie i plan marketingowy dla marki oraz prowadzi skuteczne kampanie reklamowe w celu pozyskania nowych Klientów dla gabinetów, wykorzystując przy tym nowoczesne technologie i narzędzia zwiększające efektywność realizowanych działań. Wspieramy franczyzobiorców w lokalnych działaniach marketingowych. Dysonujemy również sprawdzoną technologią urządzeń do trwałej depilacji i własnym serwisem – jest to gwarancją ciągłości prowadzenia biznesu np.: urządzenia zastępcze na czas napraw. Razem dbamy o wysoką jakość obsługi i usług.

Poprzez regularne i profesjonalne szkolenia teoretyczne oraz praktyczne stale dbamy o najwyższą jakość usług trwałej depilacji w salonach DepilConcept. Niezależnie od tego, w którym salonie wykonasz zabieg standard będzie zawsze ten sam – najwyższy. Realizujemy stały monitoring zabiegów w gabinetach oraz badamy i analizujemy jakość obsługi w celu wdrażania nowych standardów.


Angażujemy franczyzobiorców w tworzenie nowych rozwiązań. Aktywnie biorą oni udział w pracach nad komunikacją marki, oferowanymi usługami, obsługą klienta oraz wdrażaniu nowych rozwiązań operacyjnych ułatwiających pracę salonu. Franczyzobiorcy aktywnie wspierają ogólnopolskie programy i akcje specjalne mające na celu wsparcie potrzebującym m.in.: „Piękna, bo zdrowa” – wsparcie profilaktyki onkologicznej kobiet, „Wspieram Mój Szpital” – wsparcie szpitali w okresie pandemii, „Pomagamy Włochaczom” – wsparcie schronisk dla zwierząt. Razem możemy więcej!


Dołącz do nas! Zapraszamy na pokład!

Dołącz do największej sieci salonów trwałej depilacji w Polsce!

Wróć do góry